Hoe regelen wij het transport

transport

 

Transport van meubels
Kleine pakketjes
Verzekerd tijdens transport
Als je niet thuis bent
Op zaterdag bezorgen
Controleer de zending bij aankomst
Het volgen van een bestelling
Meubels retour sturen
Kleine artikelen retour sturen

 

Transport van meubels:

Wij sturen de meubels met een speciaal transportbedrijf. We maken altijd met u een bezorgafspraak.

Kleine pakketjes zoals beddengoed:

Deze verzenden wij met PostNL of DHL. Onze webshop kassa zal op basis van je bestelling, de mogelijkheden automatisch laten zien.

Verzekerd tijdens transport:

Alle transportmogelijkheden zijn verzekerd tegen beschadiging of verlies. Schade ALTIJD melden bij de chauffeur.

Indien de vervoerder niet heeft kunnen afleveren.

Als je dit niet tijdig heeft kenbaar hebt gemaakt, zal het transportbedrijf een nieuwe afspraak moeten maken en de transportkosten dit maal aan je doorberekenen.

Op zaterdag bezorgen?

Dit is helaas (nog) niet mogelijk.

Controleer ALTIJD de zending op zichtbare schade!

Heel vervelend, maar helaas kan dit gebeuren.

  • Laat de chauffeur altijd een notitie maken van de schade.
  • Maak foto's van de schade aan de buitenkant voor je verder gaat met uitpakken.
  • Controleer daarna ook de inhoud en maak zonodig foto's.
  • Informeer ons per e-mail.

Wij willen graag weten of dit transportschade is. Schade moet je direct melden bij ons, liefst per e-mail anders kunnen we GEEN aanspraak maken op de transportverzekering.

Het volgen van mijn bestelling:

Al onze pakketzendingen zijn te volgen via een track en trace link. Je ontvangt deze meestal wanneer het pakket de eerste scan krijgt in het distibutiecentrum.

Een meubel retour sturen:

Helaas gaat dit niet met PostNL of een antwoordnummer. Wij zullen een afspraak moeten maken met een van onze vervoerdersen de volledige transportkosten inhouden op het terug te storten bedrag.

Transport is erg duur. Je moet rekening houden met bedragen tussen de € 30,- (bed) en € 100,- (complete kamer).

Kleine artikelen retour sturen zoals beddengoed:

Dit kan gewoon per PostNL, DHL of DPD op eigen kosten. Stel ons altijd op de hoogte per mail. Stop de pakbon in de doos zodat we weten van wie het afkomstig is.

Vergeet niet het artikel goed verpakt en gesloten terug te sturen in een omdoos. In ruil voor je pakket krijg je een retourbewijs waarop een retournummer staat vermeld. Bewaar dit retourbewijs goed want dit is je verzendbewijs! Een kassabon is geen verzendbewijs.

Let op de volgende punten voor je iets retour gaat sturen.

  • Producten die via onze webshop gekocht zijn, mogen binnen 14 dagen retour worden gezonden zonder opgaaf van reden (wet koop op afstand).
  • Laat ons altijd eerst per mail weten dat u iets retour gaat sturen.
  • De goederen moeten in originele staat, volledig en ongeschonden verkeren, eigenlijk zodat het nog verkocht kan worden.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen per post worden niet aangenomen.

NB.: de portokosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening, tenzij het onze fout is. De beoordeling hiervan, ligt ten alle tijden bij ons.

Retouradres voor kleine spullen (geen meubelen):

De beverspijken 7d, 5221EE 's-Hertogenbosch.

 

De meeste meubelen gaan wij bestellen indien u een bestelling plaatst.

De levertijden zijn sterk afhankelijk van de door u gekozen producten. Indien het product in ons eigen magazijn NIET op voorraad is zijn dit de levertijden per merk:

  • Bopita: +/- 1 á 2 weken
  • Coming Kids: +/- 1 á 2 weken
  • Leander +/- 1 week

Na ontvangst van uw bestelling gaan we contact leggen met de leverancier(s) om je een actuele leverdatum te kunnen geven.